• Witamy na stronie pierwszej polskiej grupy programu Gifts Roll Up - najbardziej dochodowego systemu do zarabiania w Internecie jaki kiedykolwiek powstał - GRU to unikalna fuzja programu partnerskiego z programem darowizn. Wystarczy zaznaczyć, że koszt prowadzenia to 25$/mc lub 70zł/mc, które wraca po zaproszeniu 1 osoby (100% stopa zwrotu!), a płatności odbywają się bez udziału firmy - bezpośrednie przelewy między użytkownikami! Opcje dodatkowe sprawiają, że jest to najlepszy program typu Reverse 2up System, dotąd nieznany w Polsce. Plus darmowe 30 dni na sprawdzenie jak powyższe warunki przekonują potencjalnych współpracowników! Zapraszam do lektury...

    Aktualizacja: GRU w Polsce nie odniosło sukcesu :)

Cash Balance Reader

» CASH BALANCE READER «

Czytnik sald gotówkowych - Klikasz Raz i Wiesz ile Masz


PRZECZYTAJ TO!


• Próbowałem z programami referencyjnymi, dlatego widzisz tę stronę, ale już tego nie robię i musisz wiedzieć, że nie jest to sposób zarabiania dla każdego! Wszystkie mlmy w których uczestniczyłem upadły (patrz prawy panel)
• Kluczem w każdym biznesie, szczególnie ebiznesie jest tworzenie wartości dla innych! Wyspecjalizuj się w jakiejś dziedzinie (najlepiej w tym czym się naturalnie interesujesz) i zacznij od stworzenia bloga/portalu na Wordpressie. Twórz bogate merytorycznie artykuły, buduj listę czytelników biuletynu zbierając adresy email i... stale się edukuj wdrażając skuteczne nowości! TWÓRZ WŁASNĄ MARKĘ, NIE KOGOŚ!


Długo szukałem programu, który będzie cechował się następującymi właściwościami:

- zwrot zainwestowanych pieniędzy po zaproszeniu 1 osoby
- 100% prowizji z każdego poleconego
- miesięczny abonament do 100zł

I tak swoją przygodę z systemami łączącymi mlm i programy partnerskie rozpocząłem najpierw od popularnego na zachodzie, GDI (Global Domains International), a później był Teamwork Revolution Power System, który prawie spełniał moje wymagania. Jednak po poświęceniu czasu i włożeniu stosunkowo dużego nakładu pracy, efekty były mizerne tzn. mnie osobiście nie satysfakcjonowały.

Pewnego dnia napisał do mnie Adrian (osoba z mojego downline'u w TWRPS, również nie zadowolony z tego "rewolucyjnego" programu) i przedstawił zasady pierwszego systemu stosującego Reverse 2Up, czyli Infinity Downline. Zaoferował niestandardowe, darmowe 30 dni w ID, dzięki wykorzystaniu strategi RTS, czyli "Return To Sender" - bardzo prosty zabieg, wpłacasz 25$, które Twój sponsor zwraca Ci i masz bezpłatny miesiąc na sprawdzenie jak program będzie się sprzedawał (skuteczny sposób jednak dochodziło do straty pieniędzy w postaci prowizji za transakcje dla banku obsługującego płatność np. Alertpay).

Zgodnie ze swoją sceptyczną stroną natury prześwietliłem polski Internet...i nic, kilka skopiowanych informacji o Infinity Downline tego samego marketera na mało znaczących forach. Wówczas miałem mieszane uczucia - program istnieje od 2009 roku a w Polsce cicho. Sprawdziłem opiniotwórcze anglojęzyczne strony... a tam aż huczy od genialnego "Reverse 2Up System" zastosowanego w ID.
Postanowiłem przygotować pierwszego polskiego bloga o Infinity Downline ze wszystkimi tłumaczeniami, tutorialem rejestracyjnym itp. Tworząc go, posiłkowałem się anglojęzycznym blogiem wysoko wypozycjonowanym w Google. Pewnego razu czytając owego bloga wyskoczyło okienko z zaproszeniem do chatu z właścicielem strony - swoją drogą, bardzo ciekawy skrypt i skuteczny bo całe szczęście skorzystałem :) Polubiłem go po wymianie kilku zdań (dobrze wyszkolony :). Oznajmił mi, że już aktywnie nie promuje Infinity Downline, ponieważ w połowie tego roku powstał następca ID z ewolucją systemu Reverse 2Up, czyli Gifts Roll Up z dodatkowymi opcjami: 30 darmowych dni z automatu (strategia RTS jest nie potrzebna) oraz możliwość niesamowitej maksymalizacji zysków dzięki 5 pakietom produktów. Wspominał też o lepszym hostingu i stabilniejszym systemie, okresie karencji (ID 3 tygodnie, GRU 3 dni) oraz o następującym ulepszeniu - jeśli przekazany polecony nie zapłaci Twojemu sponsorowi, musisz mu przekazać następnego, który oczywiście zapłaci. Wie co mówi, jego blogi o ID i GRU są na pierwszych stronach wyników w Google :) Przyjrzałem się GRU i wiedziałem, że z tym programem zostanę na lata - byłem lekko wkur....., bo bloga o ID prawie skończyłem.

Ale mimo to rozpocząłem prace nad blogiem, który czytasz. Przypadkowo znalazłem kolejny system z Reverse 2Up 4InUWin, który wydaje się bezpośrednim przodkiem GRU :), ponieważ ma niemal bliźniaczy wygląd i zasady jednak oferuje tylko 3 produkty i brakuje mu 30 dni triala. Oczywiście myśl, że za chwile może powstać bardziej lukratywny Reverse 2Up lekko mnie męczyła... i znowu odzywa się Adrian - dzięki swoim kontaktom zza oceanu dostał cynk na świeżutki program Reverse 2Up - czytam zasady, plan kompensacyjny identyczny jak GRU ale nie widzę opcji darmowych 30 dni, co jest ogromną zaletą, gdyż miesiąc na testy to bardzo dużo czasu na decyzję o skorzystaniu z systemu.

Od tej chwili razem promujemy Gifts Roll Up :) prawdopodobnie jako pierwsi w Polsce.

 

Różnice pomiędzy GRU a innymi "Reverse 2Up System" - typowy tuning oprogramowania, zmodyfikowany i korzystny dla użytkowników (tłumaczenie ze strony GRU)

Nie daj się zwieść podobieństwu GRU do innych R2US. Wszystko zaczęło się od tego samego oprogramowania, ale na tym podobieństwa się kończą! GRU jest jedynym systemem, który wykorzystał oryginalne oprogramowanie i zainstalował dodatkowe opcje korzystne dla uczestników warte 20.000$:

1. korzystna funkcja członkowska: "Forced Active 2Up Qualifier" - GRU jako jedyny program w branży wymusza skierowanie 2 aktywnych poleconych do sponsora. Ta wyjątkowa funkcja zapobiega przekazywaniu "martwych" poleconych nr.2 i nr.4, dzięki czemu sponsor nie pozostaje z niczym. Dotyczy to każdego pakietu, czyli polecony musi przekazać 2 aktywnych partnerów w pakiecie brązowym i każdym następnym.

2. korzystna funkcja członkowska: Wbudowany system e-Wallet - GRU jest jedynym R2US z autopilotem. Wewnętrzny system e-Wallet jest doskonale zintegrowany z oprogramowaniem, co pozwala na komfortowe i automatyczne budowanie biznesu. Podczas korzystania z systemu e-Wallet, płatności od poleconych nie muszą być ręcznie zaznaczane za każdym razem.

3. korzystna funkcja członkowska: Opcja karty Visa Debit - karta debetowa pozwala na dostęp do Twoich pieniędzy w czasie rzeczywistym - natychmiast, gdy je potrzebujesz. Nie trzeba już czekać 5 lub więcej dni, aby przenieść zarobione środki z procesorów internetowych tj. AlertPay i PayPal.

Po raz pierwszy w marketingu internetowym powstał system stworzony przez użytkowników i dla użytkowników !!!

0 komentarz "Dlaczego akurat Gifts Roll Up? Moja historia..."

Prześlij komentarz